Pages

Thursday, May 5, 2011

Sinar Islam di Fakulti

Allah telah menjadikan manusia ini sebagai khalifah di bumi ini, dan Allah telah menjadikan manusia ini berbeza-beza, ada yang jadi arkitek, guru , polis.tapi apa yang dijanjikan oleh Allah , Allah akan menguji sejauh mana keimana manusia terhadap Nya.Ujian yang dijalankan Allah berlainan mengikut kemampuan manusia .

saya percaya bahawa saya sedang diuji Allah , dengan Allah memberikan sedikit jawatan kepada saya sebagai wakil fakulti..saya yakin di akhirat nanti Allah akan bertanya kepada saya , apa yang saya buat di semasa diberikan sedikit jawatan .Adakah berusaha untuk menyebarkan islam atau sebaliknya.

Alhamdulillah pada tanggal 13 april 2011 , satu program bacaan yasin dan solat hajat perdana berjaya dianjurkan.sekurang-kurangnya bibik islam di fakulti ekonomi yang kian sedikit demi sedikit hilang dihidupkan balik dengan adanya program seumpama ini.

207570_209288589100187_100000571437641_747320_4745552_nsaya berterima kasih kepada yang datang dan kawan-kawan yang berjaya melaksanakan program ini.

Insyallah program-program keislaman akan
diperbanyakkan di fakulti .

1 comment:

  1. InsyaAllah
    semoga berjaya YB...
    sebagai pelajr di FEA,saya mengharpkan agr YB dpt membuat program yg terbaik buat kami semua ye...

    ReplyDelete